Reklamace

  1. Reklamační řád  e-Bikeshop Tempo vychází u maloobchodních zákazníků z Občanského zákoníku a u zákazníků z řad podnikatelů z Obchodního zákoníku.
  2. Vyskytne-li se u zakoupeného zboží vada, kterou zákazník prokazatelně nezpůsobil, může zákazník uplatnit právo z odpovědnosti naší firmy, za vady prodaného výrobku. Koupi musí zákazník prokázat fakturou nebo účtenkou, která zároveň slouží jako záruční list.
  3. Komponenty prodávané naší firmou jsou určeny k odborné montáži. Proto je nutné při reklamaci předložit doklad o odborné montáži. Odbornou montáží se rozumí montáž v zavedených cyklo-servisech nebo montáž osobou, která má oprávnění tuto činnost vykonávat. Dokladem se rozumí potvrzení o montáži dílů, s uvedením technologického postupu nebo faktura, popř. stvrzenka o zaplacení s uvedením vykonaných prací, z nichž vyplývá, že komponenta která je předmětem reklamace (identifikace podle objednacího kódu zboží) nebyla znehodnocena neodbornou montáží.
  4. Kola jsou při odběru na prodejně vždy odborně seřízena , po ujetí cca 100km nebo do 3měsíců od data prodeje je kupující povinen kolo přivézt do prodejny na 1.servisní prohlídku , která je provedena zdarma. Prohlídka je zaznamenána do záručního listu a je podmínkou pro případné pozdější uznání jakékoli reklamace vzniklé během provozu kola.
  5. Reklamovat nesprávně dodané nebo odebrané zboží je možné pouze do 7 dnů od data prodeje. Při vrácení musí být předložen doklad o nabytí zboží a zboží musí být v nepoškozeném stavu a v originálním balení.
  6. U Elektrokol a dalšího zboží s akumulátory (blikačky. tachometry, apod.)  je možné uplatnit záruku na akumulátory a baterie jen v případě poruchy - nefukčnosti. Jako reklamace nebude řešena nízká kapacita nebo vybité akumulátory. Zboží je možné při odběru vyzkoušet na prodejně a pozdější reklamace na úroveň nabití akumulátorů nebudou řešeny jako záruční vady. 
  7. Podmínkou zahájení reklamačního řízení je:
    •   předložení vadného výrobku
    •   uplatnění reklamace v záruční lhůtě
    •   předložení faktury nebo účtenky
    •   předložení dokladu o odborné montáži
  8. Záruční doba je v Občanském zákoníku stanovena v § 620 na 24 měsíců. Dle § 619, odst. 2 se záruka nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím užíváním. U zákazníků, u kterých se vztah řídí podle Obchodního zákoníku, je při splnění všech náležitostí ( předložení všech dokladů dle bodů 2, 3 a 5 tohoto reklamačního řádu ) stanovena záruka naší společnosti na dobu 24 měsíců.  Na kusové zboží ,, repasované obaly" je záruka 1 rok. Pokud zákazník nepředloží všechny zmíněné doklady, vyhrazuje si naše firma právo na dobu nezbytně nutnou k posouzení zboží.
  9. U vztahů, které podléhají Občanskému zákoníku rozhodne o reklamaci naše firma ihned, ve složitějších případech do 48 hodin od uplatnění reklamace v souladu se Zákonem na ochranu spotřebitele č. 634/1992 Sb. V případě, že je nezbytné provést posouzení vady výrobku jeho dodavatelem, bude reklamace vyřízena na základě výsledku tohoto posouzení, nejpozději však do 30 dnů. 
  10. Tento reklamační řád je platný od 3.6. 2013

reklamacni-protokol.xls