Smluvní podmínky

1. O registraci. Prohlašujeme, že data uvedená při registraci slouží pouze pro účely identifikace při nákupu ve firmě Tempo bike a nebudou poskytnuty třetím osobám ani jinak zneužity. Potvrzením registrace souhlasíte s možností zasílání nabídkových e-mailů z internetového obchodu firmy Tempo bike, v souladu se zákonem č. 480/2004 Sb. Nabídkové e-maily mohou být zasílány maximálně jednou do měsíce. Službu zasílání novinek e-mailem můžete kdykoliv zrušit na e-mailové adrese: tempobike@e-bikeshop-tempo.cz. Objednávky lze uskutečnit i bez registrace.

2. Přijetí a vyřízení objednávky, kupní smlouva. Objednávka kupujícího je návrhem kupní smlouvy a samotná kupní smlouva je uzavřena momentem doručení závazného souhlasu kupujícího i prodávajícího s tímto návrhem (závazným potvrzením objednávky ze strany prodávajícího). Od tohoto momentu mezi kupujícím a prodávajícím vznikají vzájemná práva a povinnosti. Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami včetně reklamačních podmínek a že s nimi souhlasí. Na tyto obchodní podmínky a reklamační řád je kupující dostatečným způsobem před vlastním uskutečněním objednávky upozorněn a má možnost se s nimi seznámit. Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část před uzavřením kupní smlouvy v těchto případech: zboží se již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodávaného zboží. V případě, že tato situace nastane prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet a k uzavření Kupní smlouvy nedojde. Všechny objednávky přijaté tímto obchodem jsou závazné. Objednávku lze zrušit před její expedicí. V případě, že nebude objednávka zrušena do doby před expedicí a bude expedována může být po objednateli požadována náhrada nákladů spojená s expedicí zboží. O přijetí objednávky je kupující automaticky informován e-mailem. V detailu každého výrobku i v potvrzení objednávky je předpokládaná dodací lhůta zboží, které nebylo skladem. U každé položky obchodu je zobrazen termín do kdy bude zboží expedováno nebo zda je zboží skladem či nikoliv. Pokud zboží není na skladě či na skladě dodavatele budeme Vás neprodleně informovat o dalším termínu dodání. 

3. Storno objednávky. Pokud zákazník provede storno objednávky do 12 hodin, považujeme objednávku za zrušenou. Storno je možné provést telefonicky nebo zaslat e-mailem. Při zrušení objednávky je nutné uvést Vaše jméno, e-mail a číslo objednávky.

4. Druhy dopravy zboží. Osobní odběr: Objednávku je možné vyzvednout tentýž den za předpokladu, že objednané zboží je skladem. O zboží připraveném k odběru u nás na prodejně (nebo v mimořádných případech po dohodě i jinde) vás budeme ihned informovat formou e-mailu nebo sms. Objednávky lze vyzvedávat v pracovní dny "od 10:00 - do 18:00", na adrese kamenného obchodu Tempo bike, Ve Lhotce 814/5, Praha 4 142 00 (mimo provozní dobu po dohodě). Doručování zboží : Cena za přepravu se zobrazuje ihned po výběru způsoby dopravy. Zboží je doručováno Českou poštou jako Balík na Poštu , do Ruky nebo Cenný balík. Pokud nebude uvedeno jinak je poštovné účtováno dle platného sazebníku ve výši od 80Kč do cca 200Kč , dle váhy a způsobu doručení.  Zásilka je Českou poštou obvykle doručena do druhého dne od odeslání. O odeslání je zákazník informován e-mailem. Pokud je objem nebo váha objednaného zboží vyšší je volen po dohodě jiný způsob dopravy než Česká pošta nebo osobní odběr. Mimo osobního odběru je ke všem zásilkám účtováno balné 70Kč. Doporučujeme zásilku při převzetí vždy důkladně zkontrolovat ! Reklamace zásilky je možná pouze u převzetí! Pozor! Pokud je balík viditelně poškozen nebo je-li porušena ochranná páska, uplatněte reklamaci přímo u přepravce. Za škody vzniklé při přepravě nenese prodejce odpovědnost. Zásilka je Českou poštou obvykle doručena do druhého dne od odeslání. O odeslání je zákazník informován e-mailem.

5. Záruka. V balíku vždy najdete daňový doklad. Záruční lhůta začíná běžet datumem uvedeným na dokladu. Záruční lhůta je uvedena u každého výrobku v detailu zboží. Ve sporných případech může být záruční lhůta prodloužena o 5 (slovy pět) dní jako náhrada za čas dopravy.

6. Rozpor s kupní smlouvou. V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen "rozpor s kupní smlouvou") má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak. Na zboží je poskytována záruční dobu danná zákonem.

7. Právo. Spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy pokud je kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (internetový obchod) v souladu s § 53 odst. 7 občanského zákoníku do 14 dní od převzetí zboží. V takovém případě spotřebitel kontaktuje prodávajícího a nejlépe písemně uvede, že odstupuje od smlouvy s uvedením čísla objednávky, data nákupu a čísla účtu pro vrácení peněz. Peníze je možné vrátit též v hotovosti v kamenném obchodě  Tempo bike . Odstoupení od smlouvy musí být doručeno nejpozději poslední den 14 denní lhůty. Ve zvláštních případech může být s přihlédnutím na okolnosti prodloužena lhůta vrácení ne však déle než 30 dní od doručení. Toto ustanovení zákona však nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží. Spotřebitel v případě využití práva na odstoupení od smlouvy do 14 dní od převzetí plnění, musí dodavateli vydat vše co na základě kupní smlouvy získal. Pokud to již není dobře možné (např. v mezidobí bylo zboží zničeno nebo spotřebováno) musí spotřebitel poskytnout peněžitou náhradu jako protihodnotu toho, co již nemůže být vráceno. Pokud je vrácené zboží poškozeno jen částečně, může prodávající uplatnit na spotřebiteli právo na náhradu škody a započíst svůj nárok na vrácenou kupní cenu. Prodávající je v takovém případě povinen vzniklou škodu prokázat. Prodávající spotřebiteli v takovém případě vrací jen takto sníženou kupní cenu. Na kupní cenu, která má být kupujícímu vrácena, může prodávající navíc započíst své skutečně vynaložené náklady spojené s vrácením zboží (náklady na přepravu apod.). Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv: na poskytování služeb, jestliže s jejich plněním bylo s jeho souhlasem započato před uplynutím lhůty 14 dnů od převzetí plnění, na dodávku zboží nebo služeb, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli prodávajícího, na dodávku zboží upraveného podle přání Kupujícího nebo pro jeho osobu, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání, na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal, na dodávku novin, periodik a časopisů, spočívajících ve hře nebo loterii.

8. Doručení a dodací podmínky. Některé zásilky mohou být rozděleny do více balíků. Poštovné zůstává beze změny.Veškeré zásilky sledujeme až do jejich doručení, snažíme se tak předcházet problémům, které při doručování vznikají. O odeslání zboží je zákazník vždy vyrozuměn zprávou na e-mail

9. Způsoby úhrady.  Do všech způsobů úhrady (mimo osobního odběru) jsou dále automaticky započteny náklady na dopravu. Platba převodem na číslo účtu : 670100 - 221 203 9301 / 6210  - při výběru této možnosti obdržíte zálohovou fakturu se všemi údaji k platbě. Zboží budeme expedovat po obdržení platby na bankovní účet. Dobírka - objednané zboží Vám zašleme poštou a při převzetí toto zboží uhradíte v hotovosti. Osobní odběr - platí se v hotovosti při osobním odběru v kamenném obchodě Tempo Bike,  Ve Lhotce 814/5 , Praha 4 , 142 00.

10. Bezpečnost. Při platbě platebními kartami se nemusíte bát zneužití. Využíváme prověřenou platební bránu s protokolem 3-D secure, podporovaným karetními asociacemi.Všechny interní informace (hesla, jména, operace) se šifrují. Pro zvýšení rychlosti nešifrujeme obecné informace (informace o jednotlivých položkách zboží).

11. Reklamace. V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek a dále v bodech 7 a 8.

12. Reklamační řád. Výrobky na které se vztahuje právo uplatnění reklamace musí být předány k posouzení ihned po zjištění závady. Musí být čisté a s náležitými doklady a popisem závady případně označeným místem závady. V případě zjištění závady je zákazník povinen zboží přestat používat a neprodleně jej reklamovat. Zvýší se tak naděje na úspěšnost reklamace u výrobce zboží.   

Jak postupovat př reklamaci

V případě reklamace zašlete výrobek na adresu Tempo Bike , Ve Lhotce 814/5, Praha 4, 142 00. Přeprava je hrazena stranou prodávajícího. Jakmile budete vědět kdy a kde zásilku budeme moci vyzvednout, kontaktujte nás. Zásilka musí být kompletní (včetně příslušenství a veškeré dokumentace) a ve stavu, v jakém jste jej převzali při dodávce. Ke zboží přiložte doklad (kopii) o koupi. Vždy prosím použijte balícího papíru nebo kartonu, tak aby nemohlo během přepravy dojít k polepení, popsání či jinému znehodnocení původních obalů. Neposílejte zboží na dobírku, v takovém případě nebude zboží převzato. Doporučujeme Vám zboží pojistit.

1. Ihned po navrácení zboží prodejci obdrží kupující reklamační protokol. Do protokolu bude zapsána vada zboží kterou kupující reklamuje.

2. Zboží musí být pro přepravu řádně zabaleno, tak aby nedošlo k jeho dalšímu případnému poškození.

3. Vadné nebo poškozené zboží bude vyměněno nebo bude vrácena kupní cena.

4. Ke zboží musí být přiloženy veškeré listiny, které nakupující se zbožím obdržel, tedy například prodejní doklad, záruční list a jiné.

5. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.

6. Zboží je z hygienických důvodů k reklamaci přijato pouze řádně vyčištěné. 

7. U zamítnutých reklamací ze strany výrobců, mohou být účtovány náklady na reklamační řízení a manipulační poplatky.

8. O vyřízení reklamace budete informováni e-mailem, případně SMS. Stejně jako při dodání objednávky budete informováni o expedici zboží a termínu doručení.

Děkujeme za Váš čas věnovaný přečtení obchodních podmínek. Váš e-Bikeshop Tempo. Obchodní podmínky jsou platné od 1.1.2014 do odvolání.

Informace pro kupující. V případě změny obchodních podmínek, jsou platné obchodní podmínky, které byly v platnosti k datu nákupu.